15 آذر - روز حسابدار
 
حسابداری در آبادان
ارائه مطالب مفید حسابداری و مدیریت برای دانشجویان حسابداری آبادان و خرمشهر

15 آذر، روز حسابدار را به تمامی همکاران و دانشجویان عزیز تبریک عرض می نماییم .



نظرات شما عزیزان:

الهام فخراور
ساعت19:17---18 ارديبهشت 1393
سلام استاد عزیز
شما یکی از شایسته ترین و باارزش ترین اساتید دانشگاه هستید
همیشه موفق باشید و باز هم به امید دیدار دوباره ......


الهام فخرآور
ساعت11:26---21 فروردين 1393
سلام استاد عزیزم
چرا؟ تویی که تمام وجودم شدی چرا ازم
روی برمیگردونی ؟چرا؟
تویی که همه زندگی و هستی و همه امیدم شدی و هستی چرا؟چرا ازم روی
برمیگردونی چرا؟
تویی که همه امیدم هستی چرا چرا چرا از من روی برمیگردونی چرا چرا چرا چرا چرا چرااااااااااااااااااااااااااا؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


الهام فخراور
ساعت12:16---24 اسفند 1392
سلام استاد

سال نو را پیشاپیش به شما تبریک عرض میکنم

امیدوارم سال جدید بهترین سال زندگی

برای شما باشد به امید دیدار دوباره استاد عزیزم
پاسخ: سلام همچنین برای شما و خانواده محترمتون ....


الهام فخرآور
ساعت18:50---22 اسفند 1392
سلام
سال نو را پیشاپیش به شما تبریک عرض میکنم
امیدوارم سال جدید زیباترین سال زندگی برای شما باشد استاد عزیزم


الهام فخراور
ساعت11:28---10 اسفند 1392
روزی دوباره کبوترهایمان را پیدا خواهیم کرد
خنده بر لبهایمان خواهد نشست
این جدایی عذاب آور به پایان خواهد رسید


الهام فخراور
ساعت17:41---17 بهمن 1392
امیدم این است که این لحظات جدایی/تنهایی/دوری روزی به پایان رسد

دلم که همیشه به من می گوید که این لحظه موعود میرسد لحظه رسیدن به معبود نزدیک است مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً


الهام فخراور
ساعت10:13---2 بهمن 1392
من شکوفایی گلهای امیدم را در رویاها

میبینم وندایی که به من میگوید

گرچه شب تاریک است

دل قوی دار سحر نزدیک است

و دلی که به من میگوید لحظه موعود نزدیک است مگر نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: به امید ظهور خورشید تابناک حقیقت ، امیدم اینست که پرده از چهره بگشاید ...ندایی به من می گوید : شاید این جمعه بیاید ، گرچه دنیا تاریک است ، دل قوی دار که روشنایی نزدیک است ...و دلی که به من می گوید : لحظه موعود نزدیک است . مگه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


الهام فخراور
ساعت12:43---24 آذر 1392
سلام استاد همیشه موفق باشید
پاسخ: سلام . همچنین شما ...


ندا
ساعت12:26---19 آذر 1391
سلام استاد روزت مبارك انشالله كه هميشه موفق باشيد
پاسخ:همچنین بر شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . نظرات شما موجب بهتر شدن این وبلاگ می شود.
آخرین مطالب


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 91208
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 235
تعداد آنلاین : 1